Skärpning, Fredrik

Hej Fredrik!
Nu mailar jag säkerligen på fel mailadress, men då jag inte hittade någon adress gällande ditt TV-program så mailar jag här, hoppas du ursäktar.

Jag tycker verkligen att Studio Virtanen är ett klockrent program, med intressanta gäster och roliga reportage. Inom några år skulle du kanske kunna bli en ny Luuk.

Dock är det en sak som stör mig, angående ditt program. Det heter interVJU och inte interJUV (med tillhörande böjningar), vilket du som journalist verkligen borde veta? Jag reagerar varje gång, så min fråga är: gör du detta med med flit för att reta upp sådana som mig, eller är det omedvetet (vilket jag förmodligen tror)?

Hoppas jag inte gör dig ledsen med mina klagomål.
I övrigt, tack för ett bra program.

Tacksam för svar,
Vänliga hälsningar
Magnus Carlsson

Kommentarer
Postat av: W

Wrrrrd. Jag hatar också det där. Två bokstäver men lik förbannat kan man inte få dem i ordning?

2006-12-28 @ 14:26:21
Postat av: Becky

Usch, vad bra! Jag applåderar! Ett utmärkt mail!*

Postat av: Cars 2010

Merci for all the wonderful writings

2010-09-10 @ 10:04:21
URL: http://cars-2010.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback