Uppdatering 2

Det händer mycket nu. Jag sade i förra veckan upp heltidstjänsten på mitt jobb, och kommer från och med nu endast jobba deltid. Jag ska istället plugga, på helfart! Jag är sjukt peppad på det här, nu - det kommer bli ren och skär höst-magi. Jag ska läsa 15p (gamla 10) filmvetenskap och 15p etnologi, för er som undrar. Blir förmodligen jobb 1-2 dagar i veckan, då kurserna är på kvällstid.

Något annat som händer nu - som är mer tragiskt, är att min granne, tillika kökskamrat, tillika bäste vän Johan flyttat från Olofshöjd, för att leva villalivet på Hisingen. Jag har itne riktigt hunnit reflektera över problemet än, men varje gång jag går förbi hans dörr, får jag en konstig känsla i kroppen. Eller när jag av ren reflex öppnar hans köksskåp för att ta en tallrik, men möts av tomma hyllor. Allt var bättre förr.

Eller kanske inte allt, men kökssituationen var bättre förr. I övrigt är det mesta bättre än någonsin.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan, jag blir riktigt jävla rörd och ledsen när jag läser vad du skrev om johans flytt. det var riktigt fint.

2007-08-27 @ 02:22:29
Postat av: joanniz

det var ju från mig, inlägget ;_; /Joanniz

2007-08-27 @ 02:22:55
Postat av: Justinmaryam

Interesting. No more comment :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback