Uppdatering

Hej på er. Jag lever!
Ska försöka sammanfatta lite vad som hänt på sistone. Det viktigaste, men framförallt största är att jag fyllt år. 20 friska.

Förra helgen resulterade således i en makalös 20-årsfest. Datumet var satt till lördag 18 augusti, och festen var avsedd som en kräftskiva.
Lördagen började med att jag, efter två dagars festande, vaknade upp för att inse att det regnade. Inte så positivt kanske, men ju längre dagen gick, desto bättre blev vädret och när festen startade klockan sex, så sken nästan solen. 18 personer hade tackat ja till inbjudan och dök upp! För de som undrar var deltagarna jag, Calle, Johan, Oen, Elin 1, Elin 2, Draken, Emma, Joanna, Janna, Carl, Pierre aka Junior/Kattpierre, Danne, Maria, Gustav, Anders och Lavvan. Jag får dock bara detta till 16, vilket leder till slutsatsen att jag antingen missat två personer, eller så var vi helt enkelt bara 16 stycken.

Hur som helst flöt festen på i ett fint tempo, med karaktäristiska kräftor, kräfthattar (egenkomponerade + färdiga), snapsar och snapsvisor. Så småningom fick jag paket. Det var roligt. Jag fick t ex en magnifik kaffemaskin, vilken jag fortfarande blir rörd när jag tänker på. När det sedan börjadebli kallt utomhus, flyttade festen till min lilla lägenhet på 18 kvadrat, där discot huserade. Det var trångt, det var svettigt, och det var trevligt! Och där flöt festen sedan på, tills folk antingen gick hem, däckade eller bara inte orkade mer. En väldigt underbar fest, och jag är så fruktansvärt glad och tacksam för mina vänner. Tack.

För bilder - se bilddagboken.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag vill höra historien bakom "kattpierre" ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback