Om headset

Jag har, först nu, i december 2007, insett tjusningen med att använda headset till mobilen. Kanske beror det på min förhållandevis nya walkmanmobil, och att jag då kan lyssna på massa spännande musik, som gör att jag känner att det är legitimt. För det är lite roligt; att headset, som jag så många gånger dissat totalt, nu används flitigt av mig på väg till och från jobbet. Att jag, trots att jag måste se ut som ett komplett misslyckande ( det ör man ju nr man pratar i headset, det är ett faktum) springer runt, varvar Broder Daniel-låtar med samtal till vänner, bara för att det är en häftig känsla. Knepigt. Visst lever vi i en upp-och-ned-vänd värld?

Kommentarer
Postat av: Johan

Jag funderar på att skaffa headset att ha när jag är hemma. Bara för att man gör andra saker då. Eller typ inte orkar hålla i telefonen. Men jag totalvägrar fortfarande att prata i headset på stan. Jag blir fortfarande rädd för människor som pratar i headset. USCH!

2007-12-14 @ 10:49:05
Postat av: Oddeli

Big tnks for interesting and useful site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback