-

Första veckan på nya jobbet är över. Sammanfattning: jag har ett eget arbetsrum på cirka 8 kvadrat, innehållandes allt som ett vettigt kontor kana tänkas innehålla. Dvs, jag har en gemburk. En GEMBURK! Det är väl något man drömt om hela livet, men ändå aldrig försttt vad man ska ha den till?Jag håler fortfarande på med utbildning, men på tisdag ska jag komma igång och börja sälja. Och bli rik.

Nu är det helg, snart ska jag träffa Gustav, och ikväll laddar vi för inflyttningsfest på Hisingen, och kanke kollektivfest i Mölndal. Jag är småpepp.

Kommentarer
Postat av: matilda

jag har en gemburk

2007-02-10 @ 19:07:29
Postat av: äm

fan det låter ju ascoolt med jobbet! gemburk vid tidig ålder å allt. fett.

har sett på melodifestivalen och ätit tacos och chips med min anadarling. nu är jag ensam å hon har åkt hem. blev det fest? :)

Postat av: Sara

Jag förstår inte. Ett eget rum liksom? Ska man inte ha ett väldigt viktigt och välbetalt jobb för att få ett eget rum. Antingen, eller så har jag lärt mig något nytt.

2007-02-11 @ 12:27:28
URL: http://frankenstina.blogg.se
Postat av: Sara

Även om du inte Behöver det så har du det.. Och då borde man ha ett viktigt och välbetalt jobb, vara utbildad och stilig varje dag på jobbet, typ. Fast precis, vad säger att du inte har det och är så. Haha

2007-02-11 @ 22:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback