Rädda mig

Dessa nedstämdhetsperioder är så hemska. Jag kan inte sköta mitt vardagliga liv. Superstress varvar med total orklöshet. Jag orkar inte läsa. Jag hinner inte läsa. Jag orkar inte skriva. Jag hinner inte skriva. Jag hinner inte se film. Jag orkar inte se film. Jag hinner inte prata. Jag orkar inte prata. Jag hinner inte andas. Jag orkar inte andas. Och snön gör det ju inte bättre. Dagarna går och Magnus förtvinas. Och snön gör det ju inte bättre.

Snart är det helg, dags att vila upp sig.

Kommentarer
Postat av: W

Just wish I could pepp you some. Just det där "orkar inte" som övergår i ett "hinner inte" känner jag igen. Antingen noll hastighet eller dubbelt mot vad man klarar av. Det är jävligt slitsamt för huvudet.

2007-02-23 @ 13:44:50
Postat av: Irina

hey vet inte om du hört det än men vi har tenta imorgon, och det betyder tentaöl efteråt, nångång runt 18-19 borde väl de flesta vara klara ialf, men jag vet inte än vart vi ska. joina oss hursomhelst om du har lust!
cheers

Postat av: Irina

heyhey, ah synd då, men ja det kommer fler chanser. tentan gick nog okey ialf, hoppas jag haha. och ölen var nice, satt på kings head med ett schysst gäng.
hoppas du hade en bra helg!
cheers

2007-02-25 @ 16:28:24
URL: http://cockeyedcharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback