usw

oftast på tallriken: Pasta, alternativt pytt i panna.
bästa klubben: Valand, alt. Nef
då vet jag att jag är kär: När det blir kaos  
detta gör jag när jag är ledsen: Gråter, klagar, skriver
hit går jag helst: Ner längs avenyn, och sen vidare någonstans
bästa presenten jag fått: svårt att säga. Stenmarkboken är fin.
älskar att ge bort: Allt, som uppskattas av mottagaren
jag spelar: Ett jävla dubbelspel
efterrätt: Glass
dagens lögn: Oj, så många
ditt rum är: Stökigt!
din hobby: Film
vad är det för veckodag? onsdag?
vad åt du senast: PAsta med kyckling, grönsaker & kladd
vem fick du mail av senast: Någon på jobbet
vem fick du sms av senast: Wickberg alldeles nyss. Inte orkat svara ock
senaste bussresa: Hisingen -> Domkyrkan förförra helgen  
manchester eller jeans: Jeans  
sover du naken: Allt som oftast inte
vad gör du när du inte kan sova: Tänker. Blundar. försöker glömma
vinyl eller cd: Ingetdera. mp3?
när du blir gammal, bor du i stan eller på landet: Stan. Alternativt stooort hus.
hur många dagar i veckan går du på fest: I snitt en
bör stockholm vara sveriges huvudstad: Ja?
vad tycker du om lunarstorm:
Fult & fånigt
om du jobbade i en tobaksaffär, skulle du sno mobila påfyllningskort om du fick chansen: Självklart!
favoritfilm: Fight club
spelar du i ett aktivt band: Nej, men vad hände med Transformers?
skulle du bryta mot lagen om du på förhand visste att du kom undan med 90% säkerhet: Beror ju på situationen. Man bryter ju trots allt mot lagen rätt ofta ändå.
hade du kunnat tänka dig att bli polis: Haha, nej.
vem får dig att må dåligt: Många politiska pampar, bröderna Schulman, Ebba von Sydow, Karolina Lassbo
klagar du ofta över folk som skriver grammatiska stavfel: Ständigt!
är du ett intellektuellt geni: Javisst
blandar du svenska med engelska när du skriver: Helst inte
vad tycker du om fredrik reinfeldt: Illa
tittar du på musikbyrån: Om jag orkar
är du den som avslutar telefonsamtal: Beror på med vem och om vad. Men ofta kan det nog vara så.
vad gör du om tio år: Lever/är död
vad gillar du för kakor? Allt med kladd
vilken är din favoritpaj? blåbär
vad äter du helst till middag? Kött
vem lagar din mat? Jag, ofta ackompanjerad av johan.
varför är du inte vegan? För att jag tycker kött är fruktansvärt gott, har svårt att se substitut till det, och inte har några problem med att äta det.
vad heter dina husdjur? Johan
hur många skor har du? 6-7 par?
vad har du på dig just nu? CM-jeans, tröja. lite trist faktiskt
vad har du för frisyr? Bra fråga.
hur många timmar sov du inatt? 00->06
hur många timmar brukar du sova per natt? 2->10
vad vill du ha på smörgåstårtan? Allt utom tonfisk och räkor
vad dricker du helst till maten? Loka
vad dricker du helst på fest? Öl. Fast vin & sprit går också extrembra
vad åt du till frukost? Knäckebröd, smör, vatten.
hur många cigg har du rökt idag? Null.
vad jobbar du med? Säljare inom varumärkesundersökningsbranschen. Om man kan tala om en sådan.
har du skrivit någon egen låt? Ja
skriver du dagbok? Ja
har du blivit hotad på telefon? Allt är relativt
vad är det sämsta med p-piller? Blodproppsrisk?
vad heter dina favoritgosedjur? Har inga alls.

Kommentarer
Postat av: Mattisdiana

good site, need more information! Thank you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback