Pulp Fiction

Youtube har producerat igen. Hittade två intressanta klipp om en av mina absoluta favoritfilmer (som jag utgår ifrån att ni sett); Pulp Fiction. Det ena klippet
är en av de mest berömda scenerna, gjord i Sims 2. Det är helt sjukt coolt, och bland det häftigare jag sett. Dett andra klippet är en ihopklippning av filmens mest använda ord, vilket kan vara rätt roligt. Bra jobbat med klippningen iallafall.

På tal om film, såg jag i dag den gamla svenska ungdomsfilmen G, som jag fick i julklapp av Calle. Magnus Uggla gör i filmen en oförglömlig roll som nattklubbsägare, men medverkar i filmen gör också Niclas Wahlgren. Undrar om inte herr Wahlgren är den jag hatar mest just nu. Han är så sjukt hemsk. Usch.

Kommentarer
Postat av: bullen

tjena...nu vill vi höra om ditt liv. Inte om filmer

2007-01-06 @ 20:28:42
Postat av: Noazainab

God bless you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback