Singin' in the rain

Igår, när jag var ute och vandrade i ett plaskvått Göteborg, gick jag förbi en sväng nere på stan. Det hela resulterade i att jag köpte två tröjor, en vit kofta med röda ränder, samt en grön v-ringad tröja. Båda två från Topshop, som ju faktiskt ären utmärkt affär. Kalaset landade på 474 kronor, vilket i sammahanget väl inte ter sig så farligt?

På kvällen importerade jag även tre filmer från play.com;
The Killing, Killer's Kiss och Paths Of Glory. Det var rea, å det kostade endast 19€, inklusive frakt. Jag är konsumtionsamhällets störste offer, och nu även fattigat i Göteborg (känns det som).

Idag har jag druckit kaffe, ätit en macka, kollat på Tusenbröder III, skrivit med pappa på Skype, och om två timmar skall jag jobba. Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback