Vad gör jag nu?

I tisdags var sista tentan, den gick såklart kasst. Men framförallt var det sista kvällen med klassen, och det känns faktiskt inget vidare. Det har varit en väldigt trevlig klass, och många kommer saknas. (Givetvis kommer det bil skönt att slippa vissa också, "Var ligger Libanon" t ex.) Vilka ska jag nu dricka öl med i veckorna? Förmodligen ska ajg jobba heltid, så det kanske inte blir så mycket öl ändå.

Nåväl, det jag vill och försöker göra, är att tacka klassen från grundkursen i filmvetenskap för en väldigt trevlig höst. Ses vi igen?

Kommentarer
Postat av: Sara [från a-kursen om du minns, hon som gillar att dricka öl]

Ah yeah! Nu har jag hittat dig på internet! Oh ja. Självklart ska du hänga med klassen nästa gång det blir utgång!!! Utan dig blir det inte samma grej! Ha det fint!

2007-01-25 @ 16:01:58
Postat av: Doktorn

You bet your sweet dalmas ass att vi plockar upp dig å gör dig filmnerdig vilken dag som helst, i veckan. Häng on!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback