Salem

Jag kan fortfarande inte förstå mig på Salem Al Fakir. Gillar någon honom på allvar?

Kommentarer
Postat av: Hans

Han uppskattas nog av många för att han är glad och kan spela fiol. Själv håller jag med dig. Va och kolla på honom för ett tag sedan, förband till fibes oh fibes. Skämmdes när jag upptäckte att jag stod och lyssna på människan som gjort låten "sometimes we all got bad days blablabla...". Jag hade hört melodin på radio tidigare och då varit tvungen att stänga av. Det är faktist en riktigt fruktansvärd komposition.

2007-07-10 @ 22:24:56
Postat av: joanna

han är skitbra och ett riktigt underbarn när det kommer till att spela instrument, han spelar ju klassiskt egentligen, sen är popmusik och låtskrivande kanske inte hans bästa gren..

2007-08-04 @ 14:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback