Hej

Jag vill lära känna någon. Hur träffar man folk egentligen?

Kommentarer
Postat av: äm

vill bara påpeka att jag har kommenterat i gamla inlägg för att jag är seg med att läsa andras bloggar, tydligen.
och jag vet inte riktigt hur man träffar folk, det är lite underligt med det där, men jag verkar träffa folk mest hela tiden...

Postat av: sofia

Man ifrågasätter inte komplimanger Magnus, det är emot reglerna.

2007-06-06 @ 01:26:09
URL: http://plastsak.blogg.se
Postat av: Johan

Universitetet är ett bra ställe att träffa folk. Byt klass ofta, då träffar du sjukt många. Mitt tips är alltså att kugga tentor, haha.

2007-06-07 @ 17:49:29
Postat av: Jannice

Man behöver inte kugga tentor, man kan läsa extra istället. Då går inte alla samma linje som en själv heller vilket kan vara rätt uppfriskande om man är lagd åt det mer öppna hållet.

2007-06-08 @ 18:41:11
URL: http://www.jannice.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback