Life goes on

Längesedan jag skrev något, så jag gör en livsuppdatering:

Jag jobbar kvar på SveMa, min karriärstitel är ?säljare?. Mina planer inför sommaren är att läsa 10p, varav minst 5 på distans, och göra mest det jag känner för. Arvika och Emmaboda är inplanerat. Mina högst prioriterade kurser är Artificiell Intelligens 5p, Vardag som vetenskap (etnologi) 5p, och Kreativt skrivande 5p.


Senaste veckan har jag mått oväntat bra, vilket ju är väldigt positivt. På torsdag drar jag till Stockholm, för att på torsdagen gå på juristpub, på fredagen se Arcade Fire, och på lördag blir det Bright Eyes på Debaser. Utöver det ska jag umgås med Fager. Jag gillar Fager. Om någon annan stockholmsbaserad person skulle vilja möta min nuna, så är det bara att säga till.

 

Ja, jag har väl egentligen inget att klaga på just nu, så tillsvidare ? over and out!


Kommentarer
Postat av: Johan

Varför gör du ?___? istf "____" (understrecken betyder randomord). Är det bloggen som gör så automatiskt?

2007-03-20 @ 01:34:46
Postat av: Anonym

Bloggen som buggar!

2007-03-20 @ 17:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback