190 cm kärlek

För Er som inte känner mig personligen och därmed inte vet hur jag ser ut, så kan jag berätta för er att det i mitt splitternya pass som jag hämtade idag, står att jag är 190 cm lång. Det är sant. Större delen av dessa 190 cm består av ben. Inte sådana vita, kalkaktiga ben, utan ben i bemärkelsen ben; med fötter längst ner.
Dessa långa ben medför ett problem; när jag badar i mitt badkar är det väldigt svårt, för att inte säga omöjligt, att hitta en position där knäna ligger under vattenyttan medan man ligger det. Då blir man att frysa lite om sina stackars knän.

Så kan det vara om man är lång.

Bara så ni vet.

Kommentarer
Postat av: kire

nu är jag ju inte 190cm lång, men jag brukar ha liknande problem ändå. min lösning är att ha så varmt vatten att du MÅSTE ha någon del ovanför vattnet för att inte dö. förslagsvis väljer man då att ha just knäna ovanför. brukar vara svårt att ligga bekvämt om man väljer någon annan del.

Postat av: Abdirahmanjohanne

You will be hearing from me soon. Thanks

2009-11-19 @ 10:20:02
URL: http://abdirahmanjohanne.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback