Mina köksgrannar

Om ni missat det, så bor jag i studentkorridor med delat kök. Intressant är att killen som jag delar kylskåp med har jag aldrig träffat. Han har snart bott här fyra månader, tror jag. Det enda killen har i kylen är Eldorados drottningsylt, Heinz tomatketchup och en rapsolja av konstigt märke. Ett tag hade han en liter filmjölk och en förpackning skinkost också. Jag misstänker att han:

A) Är tillångatagen av någon på sitt rum, som matar honom då och då.
B) Är på längre semester och skiter i att hyra ut i andra hand.
C) Befinner sig på en längre sjukhusvistelse.
D) Endast har sin lägenhet som ett kontor eller liknande och inte behöver äta.
E) Endast äter mackor eller konserver, som han förvarar på rummet. Kan också vara så att han enbart äter micromat, jag har inte analyserat hans frysfack.
F) Har byggt ett kök på sitt rum, alternativt använder stormkök.
G) Har blivit mördad.
H) Inte finns.

Vad tror ni? Fler idéer?

Kommentarer
Postat av: äm

parlinotomtarna är inget annat än SKRÄP!

Postat av: Bill

Jag tror att det är en sån där liten kines som sköter tekniken i dina prylar och att han får i sig all näring genom sylt, ketchup och rapsolja. Problemet blir ju förstås att nå upp till kylen, men jag skulle mycket väl kunna tro att han förvarar en väldigt lång (i hans ögon mätt) stege på rummet. På så vis behöver han inte handikappanpassa sin lägenhet och kan sköta dina tekniska prylar i lugn och ro.

2007-11-15 @ 08:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback