Nejnejnej

Blev "utmanad" av Sofia. Trots att jag hatar sådant här, ska jag ändå göra ett försök. Varför gör jag det här? Anyway;

Reglerna är:
1. Länka till den person som utmanat dig
2. Berätta 7 sanningar om dig själv
3. Utmana sedan 7 personer (högst) i slutet av ditt inlägg

Utmanad av: Sofia

Sju sanningar om mig:

1. Jag är fast övertygad om att jag skulle vara en väldigt bra mördare.
2. Jag är starkt Internetberoende.
3. Jag har ett ännu starkare koffeinbehov.
4. Jag är väldigt otrevlig på morgonen.
5. Jag tror att svaret på alla frågor går att finna i Fight Club.
6. Jag är inte speciellt bra på något.
7. Jag är väldigt mån om att få ett monument rest efter mig.

Jag utmanar:
Johan, Calle W, Janna, Elin, Nina, "Äm" och Marcus Birro

Kommentarer
Postat av: sofia

Jag gillar din lista.

Och jag gillar att du utmanade äm!

Postat av: Johan

Vad för typ av mördare skulle du vara? På vilket sätt skulle du vara bra? Undvika att bli tagen?

2007-11-08 @ 09:07:53
Postat av: äm

jag är lite besviken på dom där ""-grejerna runt mitt
namn. men jag ska nog anta din utmaning iallafall.

coolt att sofia gillar att du utmanade mig. ännu en anledning att anta utmaningen. så here goes... fast på min blogg då.

2007-11-13 @ 23:00:26
URL: http://amali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback