Resultatet

Just det. Resultatet från gissningsleken skulle jag publicera.

Efter en stunds letande och räknande, fick jag det hela till 46 st T-shirtar som är så pass respektabla att jag kan bära dem när oflk ser mig, utan att skämmas. Det är ju några stycken. Elin gissade på 46, men eftersom hon hade fuskat så blir tävlingens vinnare Janna, som gissade på 47. Grattis till Dig Janna, jag ska komma på ett pris när jag har tid.

Gällande min vision så slog det mig att om jag gick ut en gång i veckan (ja, vi kan ju åtminstone tänka hypotetiskt) och hade T-shirt på mig varje gång, så behöver jag bara sex stycken till för att kunna gå ut i ett helt år utan att visa mig i samma tröja. Det vore väl rätt häftigt? Läste en gång om en rätt känd DJ som hade målsättningen att aldrig använda samma T-shirt två gånger. Han hade 5000 stycken. Så det finns ju att jobba på.

Kommentarer
Postat av: Elin

Om du också har som vision att aldrig använda t-shirtarna igen så kan du ju sälja/ge bort dem till någon secondhand-affär eller nåt, typ emmaus. Så kan de ju användas iaf, slöseri på material annars! Men jag förstår dig, jag vill egentligen inte heller ha samma kläder på mig när jag är ute. Känns tråkigt. Rent etiskt så tar det emot, men buuhu, ibland måste man ju få inte leva som man lär.

2007-09-22 @ 16:13:37
Postat av: Janna

WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖW!!!! Jag sa ju det.

Postat av: Nilsleah

NICE AND WONDERFUL SITE

2010-12-02 @ 15:09:20
URL: http://nilsleah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback