Städning

Jag kör på temat produktivitet idag; städar, tvättar och pluggar. Saker jag hittils hittat:

  • En femhundring
  • Hopprepet jag en gång hittade i min väska efter Rio Rio
  • Ett nummer av "det revolutionära ungdomsmagasinet" Rebell, som jag en gång köpte av en dörrknackare. Som också är den enda dörrknackaren jag stött på sen jag flyttade hit.
  • Min ansökan om utträde ur Svenska Kyrkan, som jag inte postat än
  • fem stycken skraplotter, med vinst på
  • En laddare, som jag ärligt talat inte har en blekaste aning vad man laddar för något med
Hittade också ett gammalt vykort, som avslutades med texten "sköt om dig!". Aldrig tidigare har jag noterat att o:et var format som ett hjärta. Vackert.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det är glömmt och förlåtet!
Med det där inlägget gör du mig nästan motiverad. Man blir liksom sugen på att vara så där effektiv som du. Dessutom lät det spännande. Dock räcker inte motivationen hela vägen och.. jag sitter kvar !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback