Vad jag skulle vilja ha

För varje gång jag hör "Wake up" med Arcade Fire, blir jag mer och mer mån om att snarast möjligt införskaffa två stycken trummor. Eller, pukor rättare sagt. Två gigantiska pukor, helst i ljusblått. De ska vara minst 1.4 meter höga, med en diameter på 120 cm. Ungefär sådana som de där vidriga tingen i Sagan om ringen har, där de går mitt i arméerna och skapar stämning. Jag skulle vilja att de stod bredvid min säng varje morgon, så att jag, när jag vaknar, kan väcka hela grannskapet på mindre än en minut. Helst på söndagarna.

Kan någon fixa detta? Det är ju snart jul ändå.

Kommentarer
Postat av: Newsthings

Very interesting & professional site. You done great work.

Postat av: Ingehelena

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

2010-01-21 @ 07:58:21
URL: http://ingehelena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback