Om disk

Fan vad det är jobbigt att diska durkslag. Borde finnas engångs.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Man diskar inte durkslag, man pillar bort eventuella fastnade makaroner, sen sköljer man i rikligt med varmvatten.

eller, eh... Om min fru läser detta så diskar ju självklart JAG vårat durkslag eh, men andra gör normalt inte det...

Postat av: Jannice

Skaffa ngn som diskar åt dig. Eller diskmaskin. Engångsdurkslag är inte sådär miljövänligt tror jag så då är det inte bra. Iofs kan man göra dem i ett nedbrytbart material men sådana brukar ju brytas ned av vatten så det funkar inte.

2008-02-07 @ 21:48:33
Postat av: Johan

Använd inte durkslag, använd locket istället.

2008-02-07 @ 23:16:36
Postat av: Elin

"eller, eh... Om min fru läser detta så diskar ju självklart JAG vårat durkslag eh, men andra gör normalt inte det..."

Hahaha!

"Skaffa ngn som diskar åt dig." Ehh.. ja.

Diskmaskin är väl inte heller särskillt miljövänligt? Kanske går på ett ut med att använda engångs..

Och slutligen så förstår jag inte riktigt Vad det är som är så jobbigt? Det bränner ju t.ex. aldrig fast något i ett duskslag. HOPPAS JAG.

2008-02-08 @ 12:53:28
URL: http://elonschmelon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback