Om människor som inte kan bära en diskret mössa

Fan vad jag stör mig på "lustiga" mössor. Själva tänket när det kommer till det är ju helt sjukt. Hur tänker man?

"Nu, är det kallt. Måste skaffa mig en mössa. Självkart ska jag visa att jag använder en mössa. Så jag köper inget hyfsta diskret. Jag köper istället något stort. Något gigantiskt. Kanske lurvigt. Kanske illgrönt eller 'chockrosa'. Eller en lurvig jävel som ser ut som fan. Eller en med fula öronlappar. Eller en BULA-mössa. Eller en tunt med en patetisk tofs. Eller varför inte en jokermössa med bjällror? Det är ju roligt. Lite lustigt, så där. Så att folk kan le när de ser mig. Jag blir fulsnygg."

Bara idioter (och månne scouter(som i och för sig troligen är idioter)) har på sig mössor som de tycker ser lustiga ut.

Ge upp. Tänk om. Gå och lägg er. Och framförallt; gå inte i min väg så jag måste se er.

Tack.

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha! Det är väl bättre att vara fulsnygg än bara ful? :P
Skulle väl iofs säga att jag inte stör mig så mycket på konstiga mössor, mer på folk som ser "konstiga" ut och sedan gnäller på att "folk glor på mig". Öhh, nähä?! Vad är det annars du vill uppnå med grönt hår, skabbiga långa skinnrockar och metall i hela ansiktet?

Postat av: Johan

Jag gillar drakens mössa som det står "kareby if" på. Den är röd och har vit tofs. Klassas den som lustig? Jag tycker den är ett praktexempel på fulsnyggt som funkar.

2008-02-10 @ 22:22:21
Postat av: Wantedmyspace

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!

2009-11-05 @ 08:35:07
URL: http://www.wantedmyspace.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback