Om världens bästa film (?)




Länge har jag ju hävdat att
Fight Club är världens bästa film. Att det är den kompletta filmen och att det förmodligen aldrig någonsin kommer skapas en bättre film.

Jag inser nu att jag kanske måste ta tillbaka detta utlåtande. Även om Fight Club fortfarande är en perfekt film utan några svagheter.

Efter att äntligen ha sett Festen, så tror jag att jag måste ändra mig. Jag har nog en ny favorit. Pinsamt att jag inte sett den tidigare och så vidare, men ändå.
Herrejävlar så bra.
Perfekt.
Festen är (åtminstone känns det så just nu) världens bästa film.

Kommentarer
Postat av: Christeringebjorg

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback