Om att känna sig efter

Varför har ingen sagt något? Känns lite pinsamt. Typ som att jag legat i ide i 15 år. Och nu hånler alla mot mig. Snart pissar de mig i nacken också. Men jag är nöjd ändå.

Mycket nöjd.

Trist bara att min kompis Calle (han som fyllde år), som jag tänkt gå ut med på lördag, är den mest klubbkonservativa som finns. Att få med mig honom till Pustervik på lördag, då detta till synes eminenta band spelar kan bli en extremsvår, för att inte säga omöjlig uppgift. Jag ska nog hota med att inte följa med ut om vi inte går dit.

Ja, så får det bli.

Calle! Om vi inte går till Pustervik på lördag så vill jag inte gå ut.

Kommentarer
Postat av: En omogen och poänglös kommentar:

Varför har ingen sagt något? Känns lite pinsamt. Typ som att jag legat med Ida i 15 år. Och nu hånglar alla med mig. Snart pussar de mig i nacken också. Men jag är nöjd ändå.

Mycket nöjd.

2008-05-16 @ 16:19:42
Postat av: Johan

Haha, klockren poänglös kommentar

2008-05-17 @ 13:56:53
Postat av: Erlinghilde

Hello! Very interesting and professional site.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback