Om vinter

Fan vad fort hösten gick. Jag hann knappt tänka "usch, nu är det höst" innan den var över. Visst kändes allt hopplöst för några veckor sedan, när man inte kunde lämna dörren utan att bli dyblöt och sönderblåst.

Nu är det vinter. Snart jul. Skön kyla. Milt och behagligt. Och framförallt inga regnväder eller stormar. Det känns bra. I år klarade jag hösten, och jag är mycket nöjd över detta. Vintern kommer bli mysig. Jag ser fram emot att vila upp mig i Ludvika över jul.

Mitt liv utspelar sig på små moln. Allt är bra.

Kommentarer
Postat av: Johan

Detta lär ju inte vara det sista vi ser av hösten



MVH

Din vän, pessimisten

Postat av: Wicke

Nej, det kommar förhoppningsvis mer än sextio höstar till.



MVH

Din vän, tillförordnade optimisten

Calle

2008-11-23 @ 16:08:36
URL: http://wicke.blogg.se/
Postat av: Carl

det kaan ju hända att det regnar i gbg även lite i december ;d och januari. men i februari är det snö.

2008-11-23 @ 21:32:58
URL: http://oskalat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback