Konsten att blogga tråkigt

Idag har jag åkt till Lidköping och tillbaka. I Lidköping intervjuade jag mr. W till ett personporträtt.

Sen har jag varit på Willys Hemma. Handlat mjölk och leverpastej.

Sen har jag sprungit. Gick jävligt bra. Slog bl a rekord. Ett varv på 04:49:08.

Nu äter jag köttbullar, kokt potatis, gräddsås och rivna morötter. Lingonsylten var slut. Helvete och fan.

Ikväll ska jag (helst):
  • Hänga in ren tvätt från igår
  • Duscha
  • Raka pung
  • Skruva ihop ny bokhylla
  • Skruva ihop lampa
  • Sammanfatta intervjun lite snabbt
  • Äta en bit choklad och kanske ta en kopp te
  • Se gårdagens Agenda
  • Sova

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahaha. Puss!

Postat av: Elin

Är listan i prioritetsordning också eller?

2008-10-13 @ 21:56:21
URL: http://elonschmelon.blogspot.com
Postat av: W

Jag som rakade pungen INNAN intervjun. Jävla snuskbulle.

2008-10-17 @ 21:52:11
URL: http://wicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback