Om framtidens Josefssonar

Jaha. Vi har redan börjat göra avtryck.

Kommentarer
Postat av: Jannan

Jag är så stolt!

Postat av: matte

279 har jag för mig att man får punga ut för en sån badboy. helt klart värt.

2008-10-12 @ 23:52:09
URL: http://etc.reverb.se
Postat av: Cissi Wallin

Det ante mig att du pluggade journalist din lille okonstruktiva jävel;) Jag erbjuder alla kritiker att skriva en egen kolumn som jag publicerar på bloggen. Får du ihop något på max 2000 tecken inkl blanksteg så mejla gärna grejen till [email protected] så får du lysa lite(har inte så värst många läsare men har du tur plockar Per Gunne upp dig och låter dig skriva något viktigt i en gästkolumn)



Aloha, C.

2008-10-20 @ 22:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback