Dag 4 (och 3)

God morgon allesammans. Ny dag, nya förhoppningar.

Då sveriges sämsta server; blogg.se strejkade igår när jag ville göra en uppdatering angående dag 3, skall jag göra en kort men effektiv sammanfattning.

Dag 3: Åt nyttig, fettsnål lunch på jobbet. Drack endast Kaffe och vatten på dagen (som vanligt). Syndade dock denna dag, då jag inte promenerade hem från jobbet. Detta får i sin tur vägas upp av att jag istället tog en promenad in till stan, och gick en sväng med Emma, innan jag satte mig på spårvagnen mot Willys. På kvällen åt jag nyttig pasta, och drack lite rödvin. Rödvin blir man väl inte tjock av?

Dag 4: Steg upp ungefär 11:30, nu ska jag bege mig ut på en snabb promenad innan jag återländer till hemmet för frukost, eller tidig lunch kanske man ska kalla det. För att inte säga brunch.

Kommentarer
Postat av: äm

man blir nog tyvärr lite tjock av rödvin, men det kan vi ignorera.

Postat av: Magnus

äm: det du sa om ögonmåttet är jävligt sant. det är det som spelar roll egentligen. antar att man blir tjock av ölen som jag tänkte dricka ikväll också, men man måste ju få vara full...?

2007-08-11 @ 14:16:01
URL: http://nejnejnej.blogg.se
Postat av: äm

full måste man absolut få vara. hur ska man annars överleva dieter?

2007-08-13 @ 11:34:37
URL: http://amali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback