En vanlig lördag

Var på klubb Populär på Storan igår, [Ingenting] och Juvelen spelade. Först var det inflyttningsfest hos Karin, en ganska rolig tillställning där man bland annat fick måla på väggarna. Mycket uppskattat. Till slut kom vi fram till Storan, där jag fick komma in trots min ringa ålder på nitton år. Mer öl intogs, och Juvelen började spela. Herregud. Han var det största skämtet jag sett. Så SJUKT dålig, och dessutom ful. Juvelen kan dra åt helvete.

[Ingenting] var ganska bra tror jag (lite oklara minnen), och överlag var det en trevlig kväll. Jag träffade även en nyinflyttad skribent på City, som var väldigt trevlig. Nu har jag dock gömt hennes namn, men jag får väl chansläsa mig fram till hennes krönikor. Haha.

Idag är jag trött, och snart ska vi grilla kycklingar.


----
Märkte just det här. Någon hade alltså slängt in en rökgranat, och vi får väl utgå ifrån att det gällde Burger King. Vid den tiden var ju jag på väg dit. Läskigt.

Kommentarer
Postat av: Dr. Dillsill

Hajpa mig på din blogg. Puss.
http://myspace.com/drdillsill

2007-02-04 @ 19:20:34
Postat av: Ida

hii såg juvelen för några veckor sen och skrev kanske precis tvärtom.. att han var superbra och snygg ;)

Det är så skönt att folk har olika smak och tycke ;) ja.. jag tycker din blogg var underhållande.

Postat av: Magnus

Haha, okej. Ja, visst är det skönt att alla kan tycka och tycker olika.
Och jag uppskattar att du tycker det!

2007-02-05 @ 11:24:02
URL: http://nejnejnej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback