-

Tre namn som du har:
1. Anders  
2. Magnus
3. Carlsson

Tre namn som du har använt på internet:
1. mydearfriend
2. PAERLAN
3. defencelessfeeling

Tre saker du har gjort den senaste halvtimmen:
1. Vaknat
2. Kissat
3. Satt igång vasaloppet

Tre saker du gillar med dig själv:
1. Att jag inte är vegetarian
2. Att jag gillar öl
3. Att jag har vänner

Tre saker du inte gillar med dig själv:
1. Min kropp
2. Mina egenskaper
3. Min oseriösa sida

Tre städer som du har viss härkomst från:
1. Falun
2. Ludvika
3. Göteborg?

Tre saker som du är rädd för:
1. Fetma
2. Alliansen
3. Att få en farlig sjukdom

Tre saker som du har på dig precis nu:
1. Kalsonger
2. Täcke
3. Datorn knät (ligger i sängen)

Tre viktiga saker som du äger:
1. Min dator
2. Mitt Gamecube
3. Min quickgrill

Tre av dina favoritband:
1. Elmo
2. Marit Bergman
3. Thåström/Imperiet

Tre saker som gör dig glad:
1. Bacon
2. Alkohol
3. Måste nog ge det tråkiga svaret 'festivaler'

Tre av dina favoritlåtar just nu:
1. Queen - Don't Stop Me Now
2. Imperiet - Jag är en idiot
3. Elmo - Hand In Hand

Tre nya saker som du vill prova inom ett år:
1. Lustgas
2. Wii
3. Tjäna många pengar

Tre saker du ångrar:
1. Högstadiet
2. Att jag slutade träna
3. Att jag slutade spela poker

Två sanningar och en lögn:
1. Jag är förkyld
2. Jag är tjock
3. Jag är inte kaffesugen

Tre saker på utsidan som du tänder på i det motsatta könet:
1.Tuttar!
2. Fina ögon, tror jag
3. Ett fint leende

Tre saker på insidan som du tänder på i det motsatta könet:
1. Intelligens
2. Liknande intressen
3. Lätt att tala med

Tre saker som du inte kan göra:
1. Tycka om mig själv
2. Älska?
3. Klä mig i tighta kläder (för tjock)

Tre saker från det förflutna som du saknar:
1. Alltid något att falla tillbaka till
2. Att vara älskad(?)
3. Gymnasiet, speciellt klasskompisarna

Tre saker du önskar dig:
1. En kvinna
2. Att ständigt vara frisk
3. Tid & pengar

Tre anledningar till varför du är du:
1. Mobbningen som barn
2. Mitt dåliga självförtroende
3. Inflytelserika vänner, haha

Tre saker som du gillar att göra på fritiden:
1. Dricka mig full
2. Promenera, med musik i öronen
3. Se film

Tre saker som du verkligen vill precis nu:
1. Bli frisk
2. Bli smal
3. Ha några mackor och en stor kopp starkt kaffe

Tre saker som du vill bli:
1. Älskad
2. Nödvändig
3. Uppskattad

Tre ställen som du vill besöka:
1. Tokyo
2. NY
3. Påskön

Tre saker du vill göra innan du dör:
1. Åka Vasaloppet
2. Bli rik
3. Ha en STOR hemmabio

Kommentarer
Postat av: W

"Klä mig i tighta kläder (för tjock)"

Ack, ja. Vi är två. Om vi slår ihop vårt onödiga fett kan vi bygga en människa av det.

2007-03-04 @ 18:06:15
Postat av: Magnus

Vi kan kalla honom Lukas.

Postat av: Anonym

<3

2007-03-05 @ 09:45:12
Postat av: Nat

< 3

2007-03-05 @ 09:45:33
URL: http://juniorkickstart.blogspot.com
Postat av: Jonas

Om du vill börja om att spela poker kan det vara en idé att gå med i en bra pokercommunity. Besök http://7ofclubs.se - Sveriges nyaste pokercommunity!

2007-03-06 @ 08:05:33
URL: http://7ofclubs.se
Postat av: Boviktoria

Wonderful site. Please continue this great public service.

2008-10-08 @ 10:27:36
URL: http://boviktoria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback