Dagsplanering

Sitter här och försöker planera min dag.

Saker som skall betas av:

* Gå till banken och betala kåravgift, erhålla stämpel
* Gå till institutionen och vifta med det stämplade kvittot, så de ser att jag betalt (så att jag kan få csn)
* Gå till Nordstan, på drop-in på Droppen, för att lämna blod.
* Ta mig till Hisingen, för att hälsa på Johan, Draken och Hanna i villan.

Banken stänger 15. Johan slutar sin praktik 17. Hans praktik ligger i Majorna. Det vore onekligen praktiskt, om jag kunde haså pass bra timing, att jag möter Johan i Majorna kl 17, och sedan åker tillsammans med honom ut på stora ön. För att sedan bli bjuden på mat där. Hur ska jag lägga upp schemat för att denna timing skall bli optimal?

Taktik:
Vara på banken sisådär tjugo i tre, hoppas på att det inte är så lång kö. Betala, gå till institutionen, vara där ungefär kvart över tre. Promenera därifrån till Nordstan, där jag då bör vara runt klockan fyra. Lämna blod, och sedan promenera mot Majorna. Sen möta Johan där någonstans. Detta kan väl inte gå fel?

Kommentarer
Postat av: äm

det är alltid lång kö på banken. hur gick det?

Postat av: Magnus

Det gick bra. Banken var över på typ 10 minuter, institutionen och blodgivningen likaså. Slutade med att jag åkte ut till villan innan Johan hade slutat!

2007-09-04 @ 22:12:56
URL: http://nejnejnej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback